طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

رونمایی از خودرو ملی ترکیه

8/دی/1398 خودرو خارجی بدون دیدگاه

به گزارش تسنیم، خودروی ملی ترکیه روز گذشته با حضور مقامات این کشور از جمله رجب طیب اردوغان رئیس جمهور، مصطفی شنتوپ رئیس مجلس و دیگر مقامات کشور در کوجائلی رونمایی شد.

بنا به اعلام «گروه ابتکار خودرو ترکیه» این اتومبیل با مدرنترین ویژگی‌های فنی و آخرین تکنولوژی سخت افزاری به بازار عرضه خواهد شد.

گروه مذکور همچنین نخستین مدل C-SUV را در سال 2022 به بازار عرضه خواهد کرد. بدین ترتیب، ترکیه اولین سازنده SUV برقی غیر کلاسیک درون شهری در سطح اروپا می‌شود.

علاوه بر این، خودرو مذکور با ویژگی هایی؛ مانند طولانی‌ترین چرخ دنده در کلاس خود، بزرگترین حجم داخلی، بهترین عملکرد شتاب و کمترین هزینه کل با موارد مشابه نیز به رقابت خواهد پرداخت.

بهره‌برداری از این خودرو در سال 2022 آغاز خواهد شد. تا آن زمان ایستگاه‌های شارژ و زیرساخت‌های لازم با مدیریت کارگروه مذکور فراهم خواهد شد. رانندگان این خودرو می‌توانند آن را در خانه، دفتر و ایستگاه‌ها شارژ کنند.

با استفاده از امکانات تکنولوژیکی و هوشمند خودرو، رانندگان همچنین به راحتی شارژ خودروهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کنند. سرعت شارژ بالای این خودرو در مدتی کوتاه نیز از دیگر ویژگی‌های آن است.

خودروی ملی ترکیه 300+ km و یا 500+ km است و 2 گزینه باتری مختلف ارائه می‌کند و به رانندگان امکان انتخاب خودرویی مناسب، وسیله نقلیه خود را می‌دهد. این خودرو با قابلیت شارژ سریع می‌تواند در کمتر از 30 دقیقه 80 درصد شارژ باتری را پر کند.

این خودرو دارای استحکامی بالا، دیسک های ترمز جلو و عقب منفعل، 7 کیسه هوای استاندارد و پشتیبانی کامل از سیستم های ایمنی فعال است و رانندگی ایمن را در هر شرایط و هر نوع مسیری را تضمین می‌کند.

خودرو ملی ترکیه با انواع به‌روزرسانی که از طریق اینترنت انجام می‌شود، می‌تواند با پیشرفته‌ترین فناوری روز به‌طور مداوم توسعه یابد.

گروه ابتکار خودرو ترکیه در طول 18 ماهی که از زمان تاسیس آن می گذرد اولین مدل اتومبیل را رونمایی کرده است.

این گروه کارخانه خود را در منطقه مارمارای، قلب صنعت خودروسازی ترکیه، در سال 2020 احداث خواهد کرد. تا سال 2030 نیز 5 مدل مختلف را در یک پلتفرم الکترونیکی با حقوق مالکیت معنوی و صنعتی تولید می‌کند.

خودروی ملی ترکیه به‌عنوان یکی از پروژه های استراتژیک، بخشی از اهداف وزارت صنایع و فناوری ترکیه در سال 2023 است و یکی از پیشگامان تحول هدفمند فناوری خواهد بود.

در اولین خودرو ملی ترکیه که در سال 2023 در جهان معرفی می‌شود تکنولوژی "دستیار هولوگرافیک" استفاده خواهد شد.

فناوری "دستیار هولوگرافیک" با جایگزینی فناوری‌های نمایشگر 2 بعدی موجود در اتومبیل‌ها با تصویربرداری سه بعدی تجربه نشستن در آن را متحول خواهد کرد.

به لطف این فناوری، راننده بدون اتکا به چشم در جاده‌ها، اطلاعات موجود در صفحه نمایش خودرو را می‌بیند. سایر اطلاعات ضروری در مورد جاده و محیط نیز در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب رانندگان با یک تصویر پیشرفته سه بعدی، رانندگی و سایر سیستم‌های کمکی را مشاهده می‌کند.

 

برچسب ها: خودروی ملی ترکیه ترکیه



دیدگاه
دیدگاه شما :