طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

چرا مردم به طلافروشی‌ها هجوم برده اند؟

8/اردیبهشت/1399 اقتصاد - طلا و ارز - اخبار بدون دیدگاه

هجوم مردم در روزهای اخیر به طلا فروشی ها، پس از بازگشایی کسب و کارهای کم خطر با توجه به شرایط ویروس همه گیر کرونا، این پرسش را در اذهان ایجاد کرده که چه اقشاری و با چه هدفی مبادرت به چنین اقدامی کرده اند.

محمد کشتی آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این سوال که چه قشری در روزهای اخیر نسبت به فروش طلاهای خود اقدام کرده‌اند؟ گفته، افراد زیادی از دهک پایین تا بالای جامعه در روزهای اخیر برای فروش طلا و جواهر خود به واحدهای طلافروشی در بازار طلا و جواهر مراجعه کرده‌اند.

کشتی آرای با تأکید براینکه در شرایط فعلی طلا و جواهر قابلیت تبدیل به نقد شوندگی دارد، خاطرنشان کرده، در این ایام دهک پایین برای تأمین امرار معاش و دهک بالا برای پاس کردن چک و پرداخت بدهی های خود نسبت به فروش طلاهای خویش اقدام می کنند.

این فعال بازار طلا و جواهر که با تسنیم گفت وگو کرده، با اشاره به تعطیلی 50 روزه واحدهای طلا فروشی تصریح کرده، 50 روز طلا و جواهر فروشی ها فروش نداشته اند و همین امر باعث شده تا نسبت به خرید طلاهای مردم به مشکل بخورند؛ وقتی این واحدها پولی ندارند چطور باید طلا و جواهر را از مردم بخرند؟ الان پول نقد در طلافروشی ها وجود ندارد و نقدینگی این واحدها به شدت کم شده چون فروشی نداشته اند.

منبع: تسنیم

برچسب ها: بازار طلا قیمت طلا



دیدگاه
دیدگاه شما :