طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

چرا خرید جایگاه سوخت مقرون به صرفه تر از ساخت آن است؟

26/خرداد/1398 مقالات بدون دیدگاه

چرا خرید جایگاه سوخت مقرون به صرفه تر از ساخت آن است؟ در چند سال اخیر با توجه به رشد روز افزون قیمت بنزین و وام های کم بهره ای که دولت برای ساخت جایگاه های سوخت می دهد ، افراد بسیاری در صدد اخذ وام پمپ بنزین و ساخت جایگاه سوخت هستند. اما بسیاری نیز به دلیل مسئولیت بالای این شغل اقدام به فروش جایگاه سوخت می نمایند. از طرفی دیگر به دلیل هزینه ساخت جایگاه سوخت و بروکراسی های اداری و دردسرهای ساخت سرمایه گذاران ترجیح می دهند اقدام به خرید جایگاه سوخت بنمایند تا ساخت آن. اما آیا خرید جایگاه سوخت مقرون به صرفه تر از ساخت آن است؟ قیمت پمپ بنزین چقدر است؟ هزینه ساخت پمپ بنزین صفر تا صد چقدر است؟ از کجا تجهیزات پمپ بنزین و جایگاه های سوخت را بخریم؟ درآمد پمپ بنزین ها چقدر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریابید :

هزینه ساخت پمپ بنزین و جایگاه سوخت چقدر تمام می شود؟

کل هزینه ساخت مورد نیاز برای احداث جایگاه در کلان‌شهرها و غیرکلان‌شهرها متفاوت است. به طور مثال هزینه ساخت پمپ بنزین در تبریز و در تهران بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه تک سکو: 810,000,000 تومان

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه دو سکو: 1,890,000,000 تومان

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه سه سکو: 4,320,000,000 تومان

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه چهار سکو و بیشتر: 6,480,000,000 تومان

هزینه زمین و تاسیسات جدا از هزینه های ساخت است و در هر منطقه و شهر متفاوت است که به هزینه های بالا اضافه میشود.

احداث جایگاه سوخت بین شهری چقدر هزینه دارد؟

مخارج احداث همراه با قیمت تجهیزات جایگاه و زمین در یک جایگاه بین شهری حداقل بین 3 تا 4 میلیارد تومان است.

خرید جایگاه سوخت

هزینه ساخت جایگاه سوخت در تهران و خرید تجهیزات جایگاه چقدر تمام می شود؟

ساخت پمپ بنزین و جایگاه سوخت در تهران حداقل 30 میلیارد تومان هزینه دارد و به همین دلیل در تهران با کمبود جایگاه سوخت مواجه هستیم. اما شما میتوانید از وام احداث جایگاه سوخت هم استفاده کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای ساخت پمپ بنزین چیست؟

يک پمپ بنزين حداقل به سه مخزن زير زمينی هر كدام 45 هزار ليتر احتياج دارد.

نازل ها

پمپ ها شناور ردجکت

سكوها و تلمبه

هرزگرد

دیسپنسر و ...

تاسيسات اداری و 5 تا 6 كارگر از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

خرید تجهیزات پمپ بنزین و جایگاه سوخت

در خرید تجهیزات جایگاه سوخت باید بسیار دقت کنید زیرا در صورت خرابی و بی کیفیت بودن یکی از دستگاه ها و تجهیزات خدمات رسانی و کسب درآمد شما،  برای چندین روز مختل می شود.

یکی از شرکت های معتبری که به راحتی می توانید از آن خرید کنید شرکت اویگار است. شرکت اویگار با ساخت و تجهیز 22 جایگاه سوخت در ایران کارنامه ای درخشان در این امر دارد. همچنین مهندسان مشاور شرکت از ابتدا تا انتهای ساخت جایگاه و خرید تجهیزات پمپ بنزین همراه شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

خرید جایگاه سوخت

خرید جایگاه سوخت به صرفه تر است یا ساخت جایگاه ؟

به طور کلی می توان گفت از نظر قیمت و صرف هزینه خیلی با هم تفاوت ندارند. اما موضوعی که خرید جایگاه سوخت را متمایز می کند صرف وقتی است که برای ساخت ، دریافت مجوز ، خرید تجهیزات استخدام نیرو است. شما می تواند پولی که قرار است به صورت مستمر در این مورد هزینه کنید و علاوه بر آن سودی نیز حاصل نشود را به طور یکجا صرف خرید پمپ بنزین و جایگاه گاز کنید. پس شما در خرید جایگاه سوخت دردسرهای ساخت را ندارید.

درآمد پمپ بنزین چقدر است؟

احداث پمپ‌بنزین و به‌طورکلی احداث جایگاه سوخت شغل مناسب و پر بازدهی تلقی می‌شود زیرا در این نوع سرمایه‌گذاری دیگر دغدغه فروش محصول نهایی را ندارید.

تا شش ماهه اول سال 98 به ازای فروش تا 500 هزار لیتر بنزین 750 ریال و فروش بالاتر از 500 هزار لیتر بنزین 550 ریال کارمزد اختصاص داده می شد .

با افزایش 3 برابری قیمت بنزین در شش ماهه دوم سال 98 به ازای فروش تا 500 هزار لیتر بنزین 1000 ریال و فروش بالاتر از 500 هزار لیتر بنزین 750 ریال کارمزد اختصاص داده می شود .

برای فروش هر لیتر نفتگاز 225 ریال در هر لیتر محاسبه خواهد شد .

برچسب ها: هزینه ساخت پمپ بنزین قیمت پمپ گازوئیل قیمت پمپ گاز قیمت پمپ بنزین قیمت جایگاه سوخت بنزین خرید جایگاه سوخت در اردبیل خرید پمپ بنزین در اردبیل خرید پمپ بنزین در تبریز خرید جایگاه سوخت در تبریز قیمت جایگاه سوخت درآمد پمپ بنزین فروش جایگاه سوخت فروش پمپ بنزین خرید و فروش جایگاه سوخت تجهیزات پمپ بنزین ساخت پمپ بنزین خرید پمپ گازوئیل خرید پمپ بنزین خرید cng خرید پمپ گاز خرید جایگاه سوخت چرا خرید جایگاه سوخت مقرون به صرفه تر از ساخت آن است؟ هزینه ساخت پمپ بنزین و جایگاه سوخت هزینه ساخت جایگاه سوخت در ت



دیدگاه
دیدگاه شما :