طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

نگرانی جایگاه‌های سوخت از افزایش بنزین دزدی

17/اسفند/1398 انرژی - بنزین-گازوئیل - اخبار بدون دیدگاه

رییس انجمن شرکت های زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه سوختگیری توسط اپراتور جایگاه ها زمان سوخت رسانی را افزایش می دهد، گفت: نگرانی دیگر این است که با پیاده نشدن رانندگان، بنزین دزدی در جایگاه ها افزایش پیدا کند.

ناصر رئیسی فرد با اشاره به اینکه اقدامات بهداشتی در جایگاه های سوخت در حد توان انجام شده، ادامه داد: کارگران جایگاه های سوخت به دستکش مجهز شده اند، البته برای تامین آن با مشکل رو به رو هستیم.

وی به ضدعفونی روزانه دو تا سه مرتبه ای جایگاه های سوخت اشاره کرد و افزود: با دانشگاه شریف نیز مذاکراتی انجام داده ایم تا مواد ضدعفونی را از این دانشگاه تامین کنیم.

رییس انجمن مزبور تاکید کرد: تمام نازل ها و دستگیره های بنزین را استریل می کنیم و این امر علاوه بر سلامت کارکنان پمپ ها، برای هموطنان نیز ضریب ایمن سازی را ارتقا می دهد.

وی با بیان اینکه در دستورالعمل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید شده که سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاه انجام شود، گفت: مشکل بزرگ این است که بسیاری از افراد به کارگران جایگاه ها اعتماد ندارند. همچنین هر سکو یک اپراتور دارد که باید بر چهار نازل آن نظارت داشته باشد بنابراین سوختگیری توسط اپراتورها باعث ایجاد صف های طولانی می شود و جریان سوختگیری را تا نیم ساعت افزایش می دهد و جریان سوخت رسانی را مختل می کند

رییس انجمن شرکت های زنجیرهای توزیع فرآورده های نفتی ضمن تاکید بر اینکه تلمبه ها و نازل ها با مواد شوینده ضدعفونی می شوند، افزود: برای اپراتورها دستکش تهیه شده،اما امکان تهیه دستکش بر روی نازل های سوخت به منظور سوختگیری امکان پذیر نیست و از همین رو از کیسه های فریزر برای سوختگیری مراجعان استفاده می شود

وی گفت: سوختگیری توسط اپراتورها ممکن است بنزین دزدی را افزایش دهد،و در حال حاضر نیز بنزین دزدی وجود دارد.

این متخصص انجمن مزبور گفت: اپراتورها برای انجام سوختگیری نباید وجه اضافی از مراجعان دریافت کنند و چنانچه مردم با آن برخورد کردند، می توانند مراتب را با شماره  ۸۸۷۵۱۰۳۰ تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: بنزین جایگاه سوخت پمپ بنزین



دیدگاه
دیدگاه شما :