طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

خرید جایگاه سوخت سیار بنزین و گازوئیل

21/خرداد/1394 مقالات بدون دیدگاه

راه اندازی و خرید جایگاه سوخت سیار بنزین و گازوئیل ، با توجه به افزایش خودورها و کمبود شدید زمین برای ساخت جایگاه های سوخت در مناطق شهری ، به تازگی خرید جایگاه سوخت سیار و کوچک بسیار مرسوم شده است. چون این جایگاه ها فضای کمی نیاز دارند مورد توجه مسئولان و ناظران وزرات نفت قرار گرفته است. هلاوه بر استفاده از جایگاه های سوخت سیار در مناطق پرتردد شرکت های بزرگ مانند تاکسیرانی ، آتش نشانی ، کارخانجات بزرگ صنعتی  ، پارکینگ اتوبان ها  و ترمینال ها هم جزء مکان های مناسب برای استقرار جایگاه سوخت سیار هستند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با راه اندازی و خرید جایگاه سوخت سیار آشنا کنیم تا اگر در صورت نیاز قصد خرید جایگاه سوخت سیار را دارید پیش زمینه ای در این مورد داشته باشید. همچنین در صورت نیاز مشاوران و کارشناسان ما شما را هم در انتخاب نوع جایگاه ها و هم محله های هدف و مناسب برای قرارگیری جایگاه سوخت آشنا خواهند کرد.

تفاوت جایگاه سوخت دائم و سیار در چیست؟

جایگاه های سوخت سیار جایگاه هایی هستند که تمام تجهیزات یک جایگاه سوخت معمولی را داشته و همانطور که از نام آن مشخص است قابلیت، حمل و استقرار در محل دیگر را دارد.  در جایگاه های سیار، نیازی به زیر سازی خاص یا عملیاتی برای راه اندازی نیست و بلافاصله بعد از خرید در هر محلی که مورد نیاز باشد قابل حمل و آماده استفاده خواهند بود . به علت وزن و حجم بهینه شده این محصول همراه با رعایت استاندارد های بارهای ترافیکی مشکلی در ترددهای جاده های شهری و بین شهری ندارد ،کلیه قطعات مکانیکی ، الکترونیکی موردنیاز به همراه مخزن دو جداره نصب شده در کانتینر زیبای آن در مدل های چرخ دار و کانتینری قابل ارائه خواهد بود.

جایگاه سوخت سیار به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

تجهیزات جایگاه سوخت سیار شامل ، مخزن دو جداره ، دیسپنسر پمپ شناور لوله و اتصالات  ، سیستم اطفای حریق  ، تجهیزات روشنایی ضد انفجار  ، دارای اتاق برق، دیسپنسر، پمپ ، تانک مانیتورینگ  می شود.

خرید جایگاه سوخت سیار بنزین و گازوئیل . خرید جایگاه سوخت

چه مکان های مناسب استقرار جایگاه سوخت سیار هستند؟

  1. پالایشگاه های بزرگ
  2. صنایع نفت و گاز
  3. پادگان های نظامی و انتظامی
  4. قابل استفاده در سایت شرکت های EPC
  5. کارخانجات بزرگ صنعتی
  6. کارگاه های سدسازی و عمرانی
  7. اسلکه ای بارگیری و قایقرانی
  8. پارکینگ اتوبان ها
  9. سازمان های با نرخ تردد بالا ( سازمان های تاکسیرانی، ترمینال های مسافر یا باربری، تعاونی های حمل و نقل مسافر و بار ، میادین میوه و تره بار و … ) .
  10. نقاط مرزی و مناطق دور دست
  11. جنب محوطه پارکینگ های بزرگ
  12. استفاده در شرایط بحرانی (در مناطقی که دچار حوادث غیرمترقبه و بلاهای طبیعی شده اند از جمله: سیل، زلزله، آتش نشانی و …)
  13. شهرهای با جمعیت بالا و نرخ تردد بالای خودرو که ظرفیت ایجاد جایگاه بزرگ وجود ندارد.

ظرفیت مخزن جایگاه های سوخت سیار چقدر است؟

18000 28000 – 34000لیتری کانتینری
24000 – 28000 لیتری چرخ دار
18000 – 24000 لیتری کانتینری
ظرفیت های بالاتر و پایین تر طبق سفارش مشتری
بطورکلی قابلیت ساخت از ظرفیت 6000 لیتر تا 70000 لیتر در شرکت اویگار وجود دارد.

خرید جایگاه سوخت سیار بنزین و گازوئیل . خرید پمپ بنزین

چه چیزی جایگاه سوخت سیار را متمایز می کند؟

با نصب جایگاه سوخت سیار بنزین و گازوئیل تا 75% درهزینه خرید و 80% درهزینه ساخت و 92% درزمان تحویل نهایی صرفه جویی می کنید.

یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش .

سهولت جابجایی در جاده ها به علت وزن کمتر از محدودیت بارهای ترافیکی .

وجود عیب یاب هوشمند در جایگاه با استفاده از روش اطلاع رسانی سریع ، محل و نوع عارضه از طریق اعلام کد محل عیب به اپراتور .

سیستم خودکار قطع کلید مجاری سوخت رسانی بلافاصله بعد از هرتصادف یا حادثه غیر مترقبه از طریق اعمال دستور قطع به دیسپنسر یا تلمبه .

آماده سازی اتاق استقرار اپراتور برای حفاظت از وی در شرایط سخت محیطی ( سرما،گرما و … ) .

اتصال به سیستم ارتینگ به روش مهندسی ایمنی و فنی به همراه امکان نصب قطعات ضد انفجار در کلیه سیستم های الکتریکی پایه

 

برچسب ها: تفاوت جایگاه سوخت دائم و سیار تجهیزات جایگاه سوخت گاز دیسپنسر دیسپنسر پمپ بنزین تجهیزات پمپ گازوئیل قیمت جایگاه سوخت سیار گازوئیل خرید نازل برای پمپ بنزین تجهیزات پمپ بنزین خرید جایگاه گاز خرید پمپ بنزین قیمت جایگاه پمپ گازوئیل سیار خرید جایگاه سوخت خرید جایگاه قیمت جایگاه پمپ بنزین سیار قیمت جایگاه سوخت سیار قیمت جایگاه سوخت خرید تجهیزات پمپ گازوئیل خرید قطعات پمپ بنزین خرید جایگاه سوخت سیار بنزین و گازوئیل خرید تجهیزات پمپ بنزین تجهیزات جایگاه سوخت خرید جایگاه سوخت سیار بنزین



دیدگاه
دیدگاه شما :