طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

خرید جایگاه سوخت در همدان

8/تیر/1398 مقالات بدون دیدگاه

خرید جایگاه سوخت در همدان : سالیانه گردشگران زیادی به استان همدان سفر کرده و از جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر دیدن می کنند. استان همدان در قسمت غرب کشور عزیزمان ایران قرار دارد.همدان با جمعیت 700 هزار نفری و با تراکم نسبی 88 نفر در کیلومتر مربع استان همدان را در ردیف یکی از پرتراکم‌ترین استان‌های کشور قرار داده‌است. بیشتر جمعیت همدان شهر نشین هستند بنابراین نرخ مصرف بنزین و گاز در این شهر بسیار زیاد است. جایگاه های سوخت واقع در همدان از فروش چشمگیری برخوردارند که حاکی از درآمد بالای آنها است. به دلیل درآمد جایگاه های سوخت در همدان ، خرید و فروش جایگاه سوخت در این استان بسیار رونق دارد . قیمت جایگاه سوخت در همدان با توجه به تجهیزات و تعداد سکو ها متفاوت است. برای خرید و فروش جایگاه سوخت در همدان می توانید با گروه کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین منطقه را به شما معرفی کنند و همینطور از لیست پمپ بنزین ها و جایگاه هایی که در شهر همدان برای فروش گذاشته شده اند آگاه شوید. اما اگر شما از جایگاه داران هستید و قصد فروش جایگاه سوخت در همدان را دارید می تواند از تبلیغات بنری ما و همینطور ثبت جایگاه خود در سامانه فروش جایگاه سوخت در سایت اویگار بسیار سریع جایگاه سوخت خود را به فروش برسانید. در ادامه این مطلب به بررسی درآمد جایگاه سوخت در همدان و مزایای خرید پمپ بنزین و جایگاه CNG  در این شهر می پردازیم با ما همراه باشید :

چرا خرید جایگاه سوخت در همدان سودمند است؟

همدان به عنوان توزیع کننده فرآورده‌های دریافتی تقریبا 80 درصد سوخت غرب کشور را به خود اختصاص می دهد و شهر همدان با داشتن 110 جایگاه سوخت هنوز نیازمند افزایش و ساخت جایگاه های سوخت است. بنابراین با توجه به درآمد بالای پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت خرید جایگاه سوخت در همدان یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود.

درآمد جایگاه گاز CNG در همدان چقدر است؟

بر اساس مطالعات انجام شده، در حال حاضر ميزان سرمايه گذاری لازم برای احداث يک جايگاه سوخت رساني 14209000000 CNG  ريال است که 3430000000  ريال آن از سوي دولت به صورت تجهيزات (وام بلاعوض) به بخش خصوصي اعطا مي گردد. ميزان درآمد ماهانه براي يک ايستگاه سوخت رساني با 4 ديسپنسر 8 نازل که در آن به طور متوسط هر6 دقيقه يک خودرو با ظرفيت15 مترمکعب سوخت گيری مي نمايد61320000 ريال مي باشد. هزينه ساليانه جايگاه نيز 1366560000 ريال است. با استفاده از نرم افزار COMFAR EXPERT III ارزيابي اقتصادي اين طرح انجام شده و نرخ بازده داخلي آن 3.56 درصد به دست آمده است. البته اين رقم با توجه به نرخ سود بانکی کشور که بين 16-22 درصد می باشد، فاقد توجيه اقتصادی است. همچنين ارزش حال خالص اين طرح 628751624 ريال بوده و دوره بازگشت سرمايه نيز 10.62 سال است. در صورتی که درآمد ساليانه فرد در حدود 81 درصد افزايش يابد و از رقم 2102400000 به رقم 3811975444 برسد، نرخ بازده سرمايه گذاري بخش خصوصی برابر با 20 درصد می گردد.

مزایای خرید پمپ بنزین و جایگاه سوخت در همدان

سرمایه‌­گذاری و مشارکت در ساخت پمپ بنزین به دلیل وجود منابع نفتی در کشورمان و افزایش مصرف سوخت به یکی از مهم‌ترین زمینه‌های سرمایه‌­گذاری تبدیل شده است. احداث جایگاه سوخت دارای مراحل مختلفی از جمله انتخاب زمین، دریافت مجوز، احداث سکوها و تجهیزات، معماری استاندارد جایگاه و … است، که هرکدام از این مراحل هزینه‌های زیادی در بردارد؛ به همین دلیل افراد برای سرمایه­‌گذاری در این زمینه به مشارکت و خرید جایگاه سوخت تمایل زیادی نشان می‌­دهند.

خرید جایگاه سوخت در همدان . خرید و فروش جایگاه سوخت

میزان در آمد جایگاه های سوخت در همدان

جایگاه هایی که در مرکز شهر ها و ورودی و خروجی شهر ها قرار دارند معمولا درآمد بیشتری دارند. احداث پمپ‌ بنزین و به‌ طورکلی احداث جایگاه سوخت شغل مناسب و پر بازدهی تلقی می‌شود زیرا در این نوع سرمایه‌گذاری دیگر دغدغه فروش محصول نهایی را ندارید.

تا شش ماهه اول سال 98 به ازای فروش تا 500 هزار لیتر بنزین 750 ریال و فروش بالاتر از 500 هزار لیتر بنزین 550 ریال کارمزد اختصاص داده می شد .

با افزایش 3 برابری قیمت بنزین در شش ماهه دوم سال 98 به ازای فروش تا 500 هزار لیتر بنزین 1000 ریال و فروش بالاتر از 500 هزار لیتر بنزین 750 ریال کارمزد اختصاص داده می شود .

برای فروش هر لیتر نفتگاز 225 ریال در هر لیتر محاسبه خواهد شد .

خرید جایگاهCNG در همدان

صرفه جويی های اقتصادی زيادي که در اثر گازسوز کردن خودروها و کاهش آلاينده های ناشی از احتراق سوخت دراين خودروها نسبت به خودروهای با سوخت بنزين و گازوييل حاصل شده است، از نتايج بسيار مهم گازسوز کردن خودروها و احداث جايگاههای سوخت رسانی CNG مي باشد که در شرايط کنونی يکی از راههای کنترل مصرف بي رويه سوخت های بنزينی و ديزلی و کاهش آلودگی محيط زيست شهری است

قیمت جایگاه سوخت در همدان چقدر است؟

ساخت پمپ بنزین و جایگاه سوخت در تهران حداقل 30 میلیارد تومان هزینه دارد و به همین دلیل در تهران با کمبود جایگاه سوخت مواجه هستیم. بنابراین قیمت جایگاه در شهر هایی مانند اردبیل بیشتر است. اما شما می توانید از قیمت 4 میلیارد به بالا برای خرید جایگاه سوخت و پمپ بنزین در اردبیل اقدام کنید.

خرید جایگاه سوخت در همدان . خرید و فروش جایگاه سوخت

لیست هزینه‌ها برای احداث پمپ بنزین در همدان

با توجه به مراحل احداث پمپ بنزین می‌­توان هزینه‌های آن را به این شکل لیست کرد:

زمین: هر جایگاه سوخت به طور متوسط و با توجه به تعداد سکو‌های سوخت‌گیری بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مربع زمین نیاز دارد که هزینه آن طبق شهر و منطقه مورد نظر متفاوت است؛ و با توجه به گران شدن قیمت زمین و بزرگ بودن پهنه احداث، یکی از اقدامات مهم برای احداث جایگاه سوخت پیدا کردن و خرید زمین است.

تجهیزات جایگاه سوخت : مخازن، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات الکتریکی و نقشه جایگاه سوخت از جمله تجهیزات مورد نیاز جایگاه سوخت هستند که هرکدام هزینه جداگانه‌ای را در بر دارند.

ساختار و معماری جایگاه : هر جایگاه شکل و معماری خاص خود را دارد که بر اساس زیبایی، ایمنی و تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی می‌­شود؛ و برای جذب مشتری و همین­طور جلب نظر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برای صدور مجوز تاثیرگذار است.

میزان درآمد زایی و سود خرید پمپ بنزین درهمدان چقدر است؟

با توجه به قیمت زمین در شهر یا منطقه مورد نظر، تعداد سکوهای جایگاه، نوع سوخت قابل ارائه در جایگاه (مثلا بنزین و گازوئیل یا فقط بنزین)، تعداد کارمندها، تعداد مخازن و سایر ساختمان‌های داخل جایگاه، براورد هزینه احداث پمپ بنزین متفاوت است؛ اما روند رو به رشد تولید خودرو و افزایش خودرو سواران در سطح کشور نشان دهنده افزایش مصرف بنزین است.

اگر به آمار رسمی مصرف روزانه بنزین در کشور نگاهی بیاندازیم متوجه می‌­شویم حتی با وجود گران شدن بنزین هم­چنان مصرف بنزین سیر صعودی داشته و از مصرف روزانه ۷۵ میلیون لیتر در سال 93 به مصرف 95 میلیون لیتر در سال 98 رسیده است، و بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تولید روزانه بنزین نیز 110 میلیون لیتر است. این نشان می­دهد که 85 درصد بنزین تولیدی روزانه مصرف می­شود و تنها ۱۵ درصد آن مازاد بر نیاز روزانه است.

خرید جایگاه سوخت به صرفه تر است یا ساخت جایگاه ؟

به طور کلی می توان گفت از نظر قیمت و صرف هزینه خیلی با هم تفاوت ندارند. اما موضوعی که خرید جایگاه سوخت را متمایز می کند صرف وقتی است که برای ساخت ، دریافت مجوز ، خرید تجهیزات استخدام نیرو است. شما می تواند پولی که قرار است به صورت مستمر در این مورد هزینه کنید و علاوه بر آن سودی نیز حاصل نشود را به طور یکجا صرف خرید پمپ بنزین و جایگاه گاز کنید. پس شما در خرید جایگاه سوخت دردسرهای ساخت را ندارید.

هزینه ساخت پمپ بنزین و جایگاه سوخت چقدر تمام می شود؟

کل هزینه ساخت مورد نیاز برای احداث جایگاه در کلان‌شهرها و غیرکلان‌شهرها متفاوت است. به طور مثال هزینه ساخت پمپ بنزین در تبریز و در تهران بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه تک سکو: 810,000,000 تومان

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه دو سکو: 1,890,000,000 تومان

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه سه سکو: 4,320,000,000 تومان

کل هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه چهار سکو و بیشتر: 6,480,000,000 تومان

هزینه زمین و تاسیسات جدا از هزینه های ساخت است و در هر منطقه و شهر متفاوت است که به هزینه های بالا اضافه میشود

برچسب ها: هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه تک سکو هزینه ساخت پمپ بنزین هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه دو سکو هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه سه سکو خرید قطعات و تجهیزات پمپ بنزین فروش جایگاه سوخت در همدان خرید و فروش جایگاه سوخت در همدان خرید و فروش جایگاه سوخت هزینه ساخت برای احداث یک جایگاه چهار سکو خرید جایگاه سوخت دو سکو در همدان خرید جایگاه سوخت دو سکو خرید جایگاه سوخت چهار سکو فروش جایگاه سوخت خرید تجهیزات پمپ بنزین در همدان خرید تجهیزات پمپ بنزین تبلیغات بنری در جایگاه سوخت خرید جایگاه درآمد پمپ بنزین در همدان قیمت جایگاه نفتگاز در همدان قیمت جایگاه بنزین در همدان خرید جایگاه گاز در همدان خرید جایگاه سی ان جی خرید جایگاه بنزین خرید جایگاه سوخت گاز در همدان خرید جایگاه سوخت خرید جایگاه سوخت در همدان خرید پمپ بنزین ساختار و معماری جایگاه تجهیزات جایگاه سوخت ساخت پمپ بنزین جایگاه سوخت در تهران قیمت خرید جایگاه مزایای خرید پمپ بنزین و جایگاه سوخت خرید پمپ بنزین و جایگاه سوخت درآمد جایگاه گاز CNG درآمد جایگاه گاز CNG در همدان خرید جایگاهCNG خرید جایگاهCNG در همدان جایگاه CNG



دیدگاه
دیدگاه شما :