طراحی سایت و سئو بهینه سازی سورنا

عوامل تاثیر گذار در خرید جایگاه سوخت

29/خرداد/1394 مقالات بدون دیدگاه

عوامل تاثیر گذار در خرید جایگاه سوخت : با توجه به قیمت بالای جایگاه های سوخت باید قبل از خرید و فروش جایگاه عوامل موثرث را در نظر بگیریم تا دچار اشتباه و ضرر نشویم . عوامل بسیاری در قیمت جایگاه سوخت تاثیر گذارند که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. اما قبل از خرید جایگاه سوخت باید ببینم مکان جایگاه مورد نظر کجاست؟ جایگاه سوخت دارای چند سکو است؟ آیا جایگاه سوخت دارای خدمات رفاهی می باشد؟ جایگاه سوخت چه سوخت هایی را پشتیبانی می کند؟ آیا امکان اضافه کردن سکو برای جایگاه وجود دارد؟ تجهیزات جایگاه سوخت وارداتی است یا تولید داخل؟ درآمد ماهیانه جایگاه سوخت چقدر است؟

کدام جایگاه سوخت از همه گرانتر است؟

در قیمت جایگاه سوخت عوامل بسیاری موثر هستند ، از جمله مکان جایگاه و میزان فروش آن . معمولا جایگاه هایی که در شهر تهران قرار دارند بسیار گرانتر از سایر جایگاه های سوخت در کشور هستند. همینطور جایگاه هایی که در مرکز شهرها و مکان های پرتردد قرار دارند قیمتی به نسبت بالاتر از سایر جایگاه ها دارند. همینطور جایگاه هایی که دارای خدمات رفاهی و فروشگاه باشند نیز جز جایگاه های سوخت با قیمت بالا محسوب می شوند.

خرید جایگاه سوخت

تعداد سکو های جایگاه سوخت

تعداد سکو در پمپ بنزین و سایر جایگاه ها از عوامل موثر در خرید جایگاه سوخت است. زیرا هر چه تعداد سکو ها بیشتر باشد ، مشتریانی بیشتری خواهید داشت البته در صورتی که جایگاه در مکان درستی قرار گرفته باشد و گرنه داشتن 5 سکو که همه آنها غیر فعال باشند تاثیری در قیمت و خرید پمپ بنزین ندارد.

میزان در آمد جایگاه های سوخت

جایگاه هایی که در مرکز شهر ها و ورودی و خروجی شهر ها قرار دارند معمولا درآمد بیشتری دارند. احداث پمپ‌ بنزین و به‌طورکلی احداث جایگاه سوخت شغل مناسب و پر بازدهی تلقی می‌شود زیرا در این نوع سرمایه‌گذاری دیگر دغدغه فروش محصول نهایی را ندارید.

تا شش ماهه اول سال 98 به ازای فروش تا 500 هزار لیتر بنزین 750 ریال و فروش بالاتر از 500 هزار لیتر بنزین 550 ریال کارمزد اختصاص داده می شد .

با افزایش 3 برابری قیمت بنزین در شش ماهه دوم سال 98 به ازای فروش تا 500 هزار لیتر بنزین 1000 ریال و فروش بالاتر از 500 هزار لیتر بنزین 750 ریال کارمزد اختصاص داده می شود .

برای فروش هر لیتر نفتگاز 225 ریال در هر لیتر محاسبه خواهد شد .

مکان پمپ بنزین و جایگاه های سوخت

محل قرار گیری جایگاه سوخت یکی از مواردی است که می تواند قیمت جایگاه را افزایش یا کاهش دهد. جایگاه هایی که با فاصله کم از هم احداث شده اند و یا جایگاه های سوختی که مشتریان بالقوه ندارند از جایگاه های سوخت ارزان محسوب می شوند. اما پمپ بنزینی که در حاشیه شهرها و مکان های پرترد احداث شده باشد گران تر است و یکی از مواردی است که هنگام خرید جایگاه سوخت باید به آن توجه کنید.

  ، هرید پمپ بنزین خرید جایگاه سوخت

تجهیزات پمپ بنزین یکی دیگر از عوامل موثر در خرید جایگاه سوخت

تجهیزات پمپ بنزین و پمپ گاز نیز از عوامل تعیین کننده هستند. اگر تجهیزاتی که در جایگاه های سوخت هستند از کار افتاده و خراب باشند می توانند در کاهش قیمت جایگاه سوخت موثر واقع شوند.

امکانات جایگاه سوخت

جایگاه سوختی که دارای نماز خانه ، پارک کودک ، فروشگاه ، سرویس بهداشتی ، ساختمان اداری ، فضای استراحت و پارک خودرو می تواند در قیمت جایگاه سوخت موثر باشد.

قیمت جایگاه سوخت چقدر است؟

ساخت پمپ بنزین و جایگاه سوخت در تهران حداقل 30 میلیارد تومان هزینه دارد و به همین دلیل در تهران با کمبود جایگاه سوخت مواجه هستیم. بنابراین قیمت جایگاه در کلان شهر ها بیشتر است.

احداث جایگاه سوخت بین شهری چقدر هزینه دارد؟

مخارج احداث همراه با قیمت تجهیزات جایگاه و زمین در یک جایگاه بین شهری حداقل بین 3 تا 4 میلیارد تومان است. هزینه زمین و تاسیسات جدا از هزینه های ساخت است و در هر منطقه و شهر متفاوت است که به هزینه های بالا اضافه میشود

خرید جایگاه سوخت

 

برچسب ها: شرایط خرید جایگا فروش جایگاه سوخت شرکت نفت خرید زمین جایگاه سوخت خرید جایگاه بنزین خرید جایگاه cng خرید پمپ گاز خرید پمپ بنزین قیمت جایگاه بنزین قیمت پمپ بنزین خرید جایگاه سوخت در مازندران خرید جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی خرید جایگاه سوخت در آذربایجان غربی خرید جایگاه سوخت در ارومیه خرید جایگاه سوخت در زنجان خرید جایگاه سوخت در اردبیل خرید جایگاه سوخت بین شهری خرید جایگاه سوخت در تبریز جایگاه سوخت بین شهری جایگاه سوخت ارزان قیمت جایگاه سوخت خرید جایگاه سوخت عوامل تاثیر گذار در خرید جایگاه سوخت



دیدگاه
دیدگاه شما :